Hvorfor jeg også hiver meg på blogg bølga?

Jeg har lenge vært på leting etter en blogg som viser hva forskjellige kles butikker, som BIKBOK, har fått inn. Ikke hva som KOMMER, men klær som ALLEREDE er inne. På bikbok.no kan du sjekke ut hva som kommer, men noen ganger er yndlings plagget ditt forsinket å da er det greit med denne bloggen. Har også hørt frustrasjonen av andre at når du har så masse annet du har å gjøre i hverdagen at så klart blir det tiltak å gå fram å tilbake til butikken får å se om plagget ditt har kommet. Derfor kommer jeg til å poste ut om når vi får inn plagg jeg vet dere venter på, om ett it-plagg kommer inn igjen etter det fløy ut av butikken bare på ett par dager, og om kampanjer vi har masse av som kanskje ikke folk alltid får med seg. send meg gjerne ønsker om jeg skal si ifra når ditt yndlings plagg er i butikk:)
Men som sagt sies er jeg også fra Stvg å har bodd all over nedre Norge, å skal studere mote i NEW YORK til høsten, så har masse på hjertet:) Og nevner også hva jeg syns gutta burde shoppe:D Feel free to follow this tiny personal blogg. love love


onsdag 3. mars 2010

3 EVERYDAYS LOOKS




(Trykk på bildet for større, klarte ikke å forstørre greia:)
På bilde .1 har jeg på meg sophia top fra bikbok 149kr, dessverre er den fargen utsolgt, men finnes i svart, lysrosa lys blå, så har vi en annen modell som er litt lengre i rød, hvit, mørkeblå striper, kjempefornøyd med min! Veska er også fra Bikbok 199kr! *love* skjørt-marked.
Bilde 2. En døds digg genser som vi akkurat har fått inn. kom bare i denne fargen, deilig frisk farge! ringer å armbånd fra HM å LINDEX.
Bilde 3. Genseren er fra sen høst HM, vi har hatt en lignende, vi er utsolgt for den grå, men vi har den i fersken å lila:D Harems buksa er også fra HM, digg at du kan velge om du vil ha den høyt eller lavt! Vi får inn en som ligner, heter julia pants, koster 399:) Skjerfet er fra Volt- These Glory Days, (Soooom btw e ett av di kulaste beste merkene for gutter, og kan brukes av jenter:) Sjekk ut www.theseglorydays.com , for kjempe inspirasjon guys! Magnus er en vandrende inspirasjons kilde! )
Men Bootsene er fra skopunkten, 349,- vurderer å kjøpe ett til par sånn at jeg har ett til høsten, mine er for slitt!:)

Da sier jeg natta jeg:) puuh.... har vært fast sittende på kjøkken stolen i fler timer nå! ble bare sittende, men har love noen jenter på jobb å lage sjokolade kake til di når jeg kommer innom imorgen med sykemld.. hmmm.... orker jeg?

3 kommentarer:

  1. Likte best antrekk nr.1 hihi. Fint med sånne skulderdetaljer. mvh såååå moteproff binga

    SvarSlett
  2. åå, takk får du kommentere:D alt blir jo litt bedre då:D taaakk <3 du hadde vert fin i ein sånn? :)

    SvarSlett
  3. åå guri takk sjæl<3 ja d hadde nok gidd meg en makeover, men eg finne aldri sånne fine plagg den eine gangen i året eg shoppe. gigi

    SvarSlett